Posted on

Rib Eye

Το Rib Eye steak είναι μπριζόλα μοσχαρίσια η οποία προέρχεται από το έβδομο (7ο) μέχρι και το δωδέκατο (12ο) κόκκαλο.

Η μπριζόλα μπορεί να είτε με κόκκαλο (έχουμε το prime rib) είτε χωρίς ύστερα από την ιδιαίτερη κοπή του!

Είναι άκρως γευστικό και τρυφερό.

 Το συνιστούμε για καλό αργό ψήσιμο στο φούρνο  ή στο γκριλ αλλά απογειώνεται η γεύση του στη σχάρα!

Ποσότητα ανά 100 γρ
  • Θερμίδες (kcal) 291
ΠεριεκτικότηταΘρεπτικά Συστατικά
Λιπίδιο 22 g

Χοληστερόλη 80 mg

Νάτριο 54 mg

Κάλιο 260 mg

Υδατάνθρακες 0 g

Φυτικές ίνες 0 g

Ζάχαρη 0 g

Πρωτεΐνη 24 g

Βιταμίνη Α:  25 IU

Βιταμίνη C: 0 mg

Ασβέστιο: 11 mg

Σίδηρος: 2,2 mg

Βιταμίνη D: 7 IU

Βιταμίνη Β6: 0,5 mg

Βιταμίνη Β12: 2,1 mg

Μαγνήσιο: 22 mg

Posted on

Ταλαιπώρια

Η κυρία λεει στον χασάπη:
– θα ήθελα να μου κόψετε ένα κομμάτι κρέας τρία κιλά εφτακόσια γραμμάρια ακριβώς.
– Μάλιστα, λεει εκείνος παραξενεμένος. Ρίχνεται στη δουλεία, κόβει, ξανακόβει, ζυγίζει, ξαναζυγίζει.
– Ορίστε, λεει τελικά, δείχνοντας της το κομμάτι που ζήτησε. Τρία κιλά κι εφτακόσια γραμμάρια ακριβώς. Να σας τα τυλίξω;
– Όχι, δεν θα τα πάρω. Ήθελα να δω πόσο ήταν. Κάνω δίαιτα και έχασα τόσα κιλά ακριβώς!

Posted on

Οι καταναλωτές εμπιστεύοντε τους παραδοσιακούς κρεοπώλες


Οι καταναλωτές εμπιστεύονται τους παραδοσιακούς κρεοπώλες
Σε ποσοστό 64% οι καταναλωτές του Ηρακλείου εμπιστεύονται τα παραδοσιακά κρεοπωλεία για να κάνουν τις αγορές τους. Αυτό δείχνει η έρευνα που πραγματοποίησε το Επιμελητήριο Ηρακλείου για λογαριασμό του Σωματείου Κρεοπωλών του νομού, τα αποτελέσματα της οποίας παρουσιάστηκαν χθες σε συνέντευξη τύπου (φωτογραφία). Σύμφωνα με τις απαντήσεις των καταναλωτών ένα 15% ψωνίζει από κρεαταγορές και μεγάλες αλυσίδες κρέατος, το 11% προμηθεύεται κρέας από super market και το υπόλοιπο 10% απευθείας από τον παραγωγό.
Η έρευνα διεξήχθη το χρονικό διάστημα από 13 Οκτωβρίου μέχρι 25 Νοεμβρίου 2014 και είχε σκοπό τη μελέτη και τη συλλογή πληροφοριών για την καταναλωτική συμπεριφορά και την καταναλωτική συνείδηση σε ολόκληρο το Νομό Ηρακλείου και κατ’ επέκταση την ενημέρωση των κρεοπωλών, των εμπόρων και των παραγωγών, γύρω από τις προτιμήσεις των πελατών τους σε επίπεδο νομού. Κίνητρο για την πραγματοποίηση της έρευνας ήταν οι πιέσεις που δέχεται ο κλάδος του κρέατος τόσο λόγω συνθηκών ανταγωνισμού όσο και λόγω της κρίσης, με σκοπό να μπορεί να θωρακιστεί ο παραδοσιακός κρεοπώλης.
Η έρευνα, έγινε με χρήση δομημένων ερωτηματολογίων κλειστού τύπου και τηλεφωνικές συνεντεύξεις αποκλειστικά από στελέχη του Επιμελητηρίου Ηρακλείου. Τα αποτελέσματα ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέροντα και ενθαρρυντικά για τους παραδοσιακούς κρεοπώλες.
Σε σχέση με την κρίση και τους καταναλωτές, το κυρίαρχο συμπέρασμα που προκύπτει από την ανάλυση των απαντήσεων είναι ότι αν και η οικονομική κρίση συνεχίζει και επηρεάζει τις επιλογές τους, το κρέας εξακολουθεί και παραμένει ψηλά στις προτεραιότητες τους. Η κατανάλωση κρέατος είναι συνυφασμένη με την καθημερινή διαβίωση και την κάλυψη ζωτικών αναγκών. Το 56% του δείγματος απάντησε ότι δεν έχει μειώσει σημαντικά την κατανάλωση κρέατος τα τελευταία δύο χρόνια, ενώ το 55% καταναλώνει κρέας δύο με τρεις φορές την εβδομάδα.
Το μεγαλύτερο μέρος αυτών (37,31%) αγοράζει κρέας με κριτήριο την ποιότητα ενώ η τιμή -αν και εν μέσω κρίσης- είναι το δεύτερο σε σειρά κατάταξης κριτήριο (20,6%).
Επίσης το κρέας με τη μεγαλύτερη κατανάλωση είναι το χοιρινό (34,30%) και το κοτόπουλο (30,34%)
Ενδιαφέρον επίσης παρουσιάζει η άποψη που έχουν οι καταναλωτές για τη σχέση του ντόπιου κρέατος με το εισαγόμενο και  την έννοια κρέας ελληνικής προέλευσης. Έτσι, από την έρευνα αποτυπώνεται ξεκάθαρα ότι ενώ οι καταναλωτές αναζητούν το ντόπιο κρέας, δεχόμενοι κιόλας πολλές φορές να το πληρώσουν ακριβότερα σε σχέση με το εισαγόμενο, δεν γνωρίζουν και δεν μπορούν να ξεχωρίσουν αν  το φερόμενο ως ελληνικό είναι πράγματι ελληνικό. Το 76% πιστεύει ότι το ελληνικό κρέας είναι ανώτερο από το εισαγόμενο, ενώ επίσης το 76% θα πλήρωνε ακριβότερα ένα ελληνικό κρέας. Αντίθετα μόνο το 45% ανέφερε ότι μπορεί να ξεχωρίσει πραγματικά το ντόπιο κρέας από το εισαγόμενο. Αυτό θα πρέπει να προβληματίσει τον κλάδο, δεδομένου ότι αυτή τη στιγμή υπάρχουν πολλές εισαγωγές κρέατος ιδιαιτέρα βόειου όπου η συντριπτική πλειοψηφία της κατανάλωσης στην Ελλάδα προέρχεται από εισαγωγές.

– See more at: http://meatnews.gr/article/index/567#sthash.smpwybfb.dpuf

Posted on

Να το αφήσω;

Έρχεται ένας πελάτης και μου λέει βάλε ένα κιλό κιμά.

Κόβω το κρέας σε κιμά και βγαίνει λίγο παραπάνω κι έχουμε τον εξής διάλογο:

-Κυριε Τάκη βγήκε λίγο παραπάνω να το αφήσω;

-Άστο και βάλε άλλο!

Posted on

Τα μέρη του μοσχαριού και η χρήση τους